zaterdag 21 maart 2009

on de cover

Ooit zat een onderzoeker achter het bureau iets uit te vogelen, stuurde zijn rapport naar de drukker of zijn artikel naar een wetenschappelijk blad - zo wil het beeld. Tegenwoordig horen er toch wel een paar workshops bij, die dan resulteren in een bundel met bijdragen. Tot nu toe mocht je blij zijn dat je in het boekje komt, deze week bleek me ineens dat je ook nog op de cover van de publicatie kunt komen.
Nadat ik 15 jaar aan de leiding van PACIOLI had deelgenomen, was ik afgelopen jaar alleen even te gast, in Zagreb. Ik deed er al eerder verslag over. Het boekje, ook met onze bijdrage, is nu uit en het nieuwe management vond het nodig me op de cover te plaatsen. Is volgens intimi niet meer aan te raden, maar je krijgt wel een beeld van een moderne workshop.
Wie een kans wil maken om dit jaar ook op de cover: meld je aan via www.pacioli.org voor de workshop in Zwitserland.

K. Boone and C. Teeuwen: Pacioli-16 Changing agricultural markets: consequences for FADN, LEI, 2009

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Doet me denken aan Dr.Hook & The Medicine Show: We keep getting richer, but we can't get our picture on the cover of the rolling stone. Ik moet zeggen dat ik je van de foto op de omslag niet herken.

krijn j. poppe zei

Hallo Huib,

Laat ik nu ook de titel ontleend hebben aan Dr Hook. Het plaatje bij de blog was natuurlijk een grapje. Voor de cover van het rapport:
http://www.lei.wur.nl/NL/publicaties+en+producten/LEIpublicaties/?id=989