maandag 31 oktober 2016

Quotes

Ik vloog gisteren met Air France van Parijs (het groteske betonnen Charles de Gaulle vliegveld) naar Washington DC (met die concourse en hun vreemde people movers). En dus lees je de uitgedeelde magazines, en dat leverde twee mooie quotes op.

Voor de cursus projectplannning van Abraham Lincoln: If I had 8 hours to chop down a tree, I would use 6 hours to sharpen the axe

En van Voltaire: J'ai decide d'etre heureux parce que c'est bon pour la santé (ik heb besloten gelukkig te zijn, want dat is goed voor de gezondheid)

1 opmerking:

Anonymous zei

Ik woon in Nederland en ben ik vandaag een gelukkige vrouw? Ik zei tegen mezelf dat ik elke geldschieter zou aanbevelen die mijn leven en het leven van mijn gezin zou kunnen veranderen aan iedereen die op zoek is naar een lening. Als u een lening nodig heeft en u bent er 100% zeker van dat u de lening terugbetaalt, neem dan vandaag nog contact met hen op via e-mail op: lapofunding960@outlook.com